środa, 11 maja 2016

Rabarbar z kruszonką

Jedz Jak Lubisz
W końcu są! Pierwsze oznaki wiosny- świeże polskie owoce! Z tej okazji rabarbar w roli głównej. Ciasto bez ciasta- same owoce i chrupiąca kruszonka.. czyli to, co w ciastach najlepsze. Ten deser jest bardzo szybki w przygotowaniu i chyba nie może się nie udać :)

Potrzebujesz: 
-ok. 1 kg rabarbaru,
-2 łyżki mąki pszennej,
-70 g cukru,

-180 g płatków owsianych,
-100 g pestek dyni (albo innych pestek lub orzechów),
-1/2 łyżeczka kardamonu,
-100 g cukru (ja użyłam nieco mniej cukru, a dodałam syrop klonowy),
-75 g oleju kokosowego.

Sposób przygotowania:
  1. Rabarbar dobrze umyj i posiekaj. Wrzuć go do miski i posyp cukrem i mąką- dokładnie wymieszaj. Tak przygotowany rabarbar przesyp do foremki do tarty.
  2. Płatki owsiane, pestki dyni, kardamon i cukier zmiel razem w pojemniku blendera.
  3. Do sypkich składników dodaj olej kokosowy i wymieszaj (ja zrobiłam to w osobnej misce bo wszystkie składniki nie zmieściły się do pojemnika blendera).
  4. Kruszonką posyp równomiernie przygotowany wcześniej rabarbar.
  5. Piecz w temperaturze 180 stopni przez ok 30-35 min.
Przepis inspirowany: http://bit.ly/1T5UZig

0 komentarze :

Prześlij komentarz

Coprights @ 2016, Blogger Template Designed By Templateism | Distributed By Blogger Template